אחלה דוח רבעון ראשון של החברה. אמנם המניה לא הגיבה בעלייה חדה אבל צריך לזכור שהשוק עדיין מסתכל עליה כ SAAS ולא כסייבר שזה הנכון בעיני.
סלברייט מספקת פלטרפורמת AI לחקירות דיגיטליות -מהשלב של פתיחת מכשיר נעול ועד ניתוח של ראיות דיגיטליות. הלקוחות הם משטרות, סוכנויות מודיעין וצבאות במדינות דמוקרטיות. מעל 7,000 ארגונים בעולם משתמשים בטכנולוגיה.
הכנסות של 128.3 מיליון דולר, עלייה של 19% YoY. הכנסות מנויים זינקו ב-23% ל-117.9 מיליון. הרווח הנקי NON-GAAP עמד על 30.6 מיליון דולר (0.12$ למניה -הכה את הקונצנזוס של 0.09$). EBITDA מתואם של 30.6 מיליון דולר, צמיחה של 29% שנה על שנה, עם מרג'ין של 23.9%. תזרים מזומנים חופשי ל-12 חודשים אחרונים: 158.6 מיליון דולר, שולי רווח של 32% -מספרים מצוינים לחברת תוכנה אפילו.
ARR קפץ ל-493 מיליון דולר, צמיחה של 21% YoY. תכלס, זה הרבעון השני ברציפות של יציבות סדרתית אחרי 3 רבעונים של קשיים מהמגזר הפדרלי בארה"ב. שיעור שימור לקוחות (NRR) של 115% -הכוונה שלקוחות לא בורחים, אלא מגדילים.
ההנהלה צופה ARR של 510-513 מיליון ברבעון השני (צמיחה של 22-23% -האצה!), ולכל שנת 2026 ה ARR צפוי להיות 567-573 מיליון,
התוכנית המקורית לא הניחה אפילו דולר אחד מהכנסות AI ב-2026. עכשיו בוב הייגן אומר שזה כבר לא יהיה ככה. ל-Genesis (פתרון agentic AI שהושק במרץ) יש כבר 500+ משתמשים רשומים אחרי 8 שבועות בלי שיווק, והם מעריכים TAM של 12.5 מיליארד דולר לשוק ה-AI האנליטי ב-4 שנים. הם מדברים על הזדמנות להכפיל את העסק.
בנוסף -FedRAMP High אושר במאי, וזו רק אחת מ-95 חברות בעולם עם רישיון כזה. זה פותח דלת לעבודה פדרלית רגישה שלא הייתה נגישה קודם.
חברה צומחת ב 20% פלוס שנה על שנה, עם 32% FCF margin -זה פצצה. בטח אם אני משווה לסייבר אבל גם עם כל הקשיים של התוכנה זה עדיין נראה סיפור שונה וטוב יותר. ועם אופציית ה-AI כתוספת חינמית -התמחור נראה אטרקטיבי לטעמי.
השורה התחתונה
בעיני, סלברייט הוא מקרה קלאסי של חברה שהשוק תמחר לפי 2025 שהיתה עם סימני שאלה ולא לפי 2026 ואילך. ההאצה ב-ARR חוזרת, מנועי הצמיחה מתרחבים (Genesis, Guardian Investigate, FedRAMP, Corellium, drone forensics), והתמחור הנוכחי נותן מרווח ביטחון יפה. אני אוסיף כי הסיכון העיקרי הוא תלות בתקציבי ממשלה והשפעות גיאופוליטיות, אבל בסביבה הנוכחית -אלה דווקא רוחות גביות.
גילוי נאות : שירותי ייעוץ ההשקעות ניתנים על ידי יועץ ההשקעות דניאל בן אוליאל באמצעות עמוד ייעודי באתר של האתר https://nminews.co.il/__ __במסגרת של פלטפורמת מסחר חברתית ייעודית למעקב אחר מסחר של נעקבים (להלן: "היועץ", "העמוד" ו-"הנעקב", לפי העניין). קביעת רמת הסיכון, מדיניות ההשקעות וההצטרפות לשירות נעשים באופן מקוון ללא אינטראקציה והתנהלות מול היועץ, למעט במקרי קיצון אשר מעורבות היועץ נדרשת ו/או לבקשת הלקוח. העמוד וביצועי הנעקב מחליפים לפיכך את המפגש הפיזי והאישי עם היועץ על כל המשתמע מכך. אין לראות באמור בעמוד ו/או בביצועי הנעקב התחייבות להשגת תשואה כלשהי. אין התחייבות כי המסחר שיבוצע, תוך התבססות על ביצועי הנעקב, יהיה רווחי וישיג תשואה מינימאלית כלשהי, אם בכלל. כמו כן, אין התחייבות למניעת הפסדים של הלקוח וביצועי העבר לא מהווים אינדיקציה לביצועי העתיד. כל לקוח אשר עושה שימוש במידע זה עושה זאת על דעתו בלבד והוא נושא באחריות בגין כך. על הכנסות הלקוח מהשירות האמור עשויים לחול מס ותשלומי מס אשר מחובת הלקוח לשלמם במועד בהתאם לייעוץ מס שיקבל וכי אין לעמוד/ ליועץ חובת ניכוי מס במקור. מובהר בזאת, כי אם יתגלה כי נעקב ביצע עסקה בניגוד עניינים, תופסק לאלתר פעילותו בעמוד והודעה מתאימה תימסר לעוקבים אחריו.