נאוויטס סקירה לדוח רבעון1 שנת 2026

דוח טוב וצפוי של נאוויטס. החברה כבר לא אותה נאוויטס שהכרנו לפני שנה -היא עברה מסיפור של "פיתוח שדות עתידי" לחברה שמייצרת תזרים בפועל ככה שכל פרופיל הסיכון השתנה והחברה היא כבר לא סוג של סטארטאפ אלא כזו שמדלברת.

שימו לב שאנחנו כבר רואים מספרים כשההכנסות נטו מתמלוגים של 238 מיליון דולר ברבעון, לעומת 17.6 מיליון בלבד ברבעון המקביל. כן, פי 13. ה-EBITDA הסתכם ב-188 מיליון דולר. הרווח הנקי לכאורה נראה צנוע -3.2 מיליון דולר -אבל בנטרול הפסד חד-פעמי ממימון מחדש והוצאות הפרשי שער, מדברים על רווח של כ-59 מיליון דולר.

זה הכל בגלל שננדואה. השדה הזה הפך לנכס מפיק מהותי שמייצר לבדו כ-55 אלף חביות ביום נטו לנאוויטס. רבעון רציף, בלי השבתות, בפרויקט מים עמוקים חדש -זה בדיוק מה שהשוק חיכה לראות כדי לתת שווי מלא. ויש דיווחים על תהליך בחינת מכירה של חלק מהזכויות ב-Hub האזורי לפי שווי של 10 מיליארד דולר. גם אם העסקה לא תצא לפועל, נקודת הייחוס החיצונית הזו אומרת הכל על הפער בין שווי השוק לשווי הכלכלי.

כל הוסיית הורמוז והעלייה במחירי הנפט – ברבעון הראשון WTI עמד בממוצע על 71.9 דולר. ברבעון השני, המחיר כבר סביב 100 דולר. עלייה של 39%. ומה שמיוחד בנאוויטס זה שהגידור שלה ל-2026 הוא בעיקר Put -רצפת מחיר, לא תקרה. כלומר, את האפסייד היא מקבלת במלואו. הרבעון השני יכול להיות חריג בטיבו.

ה-RBL החדש בהיקף 1.35 מיליארד דולר סגר את סיפור המימון. החברה פרעה אג"ח, פדתה מניות בכורה, ועדיין יושבת על נזילות של 870 מיליון דולר ומחלקת דיבידנד של 150 מיליון.

מה שכן כרגע יש תלות גבוהה בשננדואה, סי ליון עדיין בביצוע (מרץ 2028), וכמובן תנודתיות בנפט. אבל גם בתרחיש שמרני, החברה היום נסחרת בשווי שוק של 16 מיליארד שח כאשר ה-EBITDA הרבעוני לבדה הוא 188 מיליון דולר -וזה לפני שדיברנו על סי ליון, מוניומנט, ושננדואה דרום.

השורה התחתונה היא שנאוויטס היום היא לא מה שהיא הייתה לפני שנה. יש נכס מפיק חזק, מאזן נקי, פרויקט דגל שני בביצוע, ותיק אקספלורציה שמתרחב בעלויות כניסה נמוכות. בעיני, השוק עדיין מתמחר אותה כחברת פיתוח -אבל היא כבר חברת תזרים. הפער הזה הוא ההזדמנות.


גילוי נאות : שירותי ייעוץ ההשקעות ניתנים על ידי יועץ ההשקעות דניאל בן אוליאל באמצעות עמוד ייעודי באתר של האתר https://nminews.co.il/__ __במסגרת של פלטפורמת מסחר חברתית ייעודית למעקב אחר מסחר של נעקבים (להלן: "היועץ", "העמוד" ו-"הנעקב", לפי העניין). קביעת רמת הסיכון, מדיניות ההשקעות וההצטרפות לשירות נעשים באופן מקוון ללא אינטראקציה והתנהלות מול היועץ, למעט במקרי קיצון אשר מעורבות היועץ נדרשת ו/או לבקשת הלקוח. העמוד וביצועי הנעקב מחליפים לפיכך את המפגש הפיזי והאישי עם היועץ על כל המשתמע מכך. אין לראות באמור בעמוד ו/או בביצועי הנעקב התחייבות להשגת תשואה כלשהי. אין התחייבות כי המסחר שיבוצע, תוך התבססות על ביצועי הנעקב, יהיה רווחי וישיג תשואה מינימאלית כלשהי, אם בכלל. כמו כן, אין התחייבות למניעת הפסדים של הלקוח וביצועי העבר לא מהווים אינדיקציה לביצועי העתיד. כל לקוח אשר עושה שימוש במידע זה עושה זאת על דעתו בלבד והוא נושא באחריות בגין כך. על הכנסות הלקוח מהשירות האמור עשויים לחול מס ותשלומי מס אשר מחובת הלקוח לשלמם במועד בהתאם לייעוץ מס שיקבל וכי אין לעמוד/ ליועץ חובת ניכוי מס במקור. מובהר בזאת, כי אם יתגלה כי נעקב ביצע עסקה בניגוד עניינים, תופסק לאלתר פעילותו בעמוד והודעה מתאימה תימסר לעוקבים אחריו.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים:

noam madar

רוצים להנות מתוכן אקסקלוסיבי?

הצטרפו לקבוצת הסקירות וקבלו ניתוחי מניות, סקירת דוחות כספיים, ניתוחי מאקרו לשוק, נושאים לימודיים, שיעור שבועי ותובנות המותאמות לכל מצב שוק!