fbpx

סיכום דוח כספי של Five9 ואיך מקרין על דוחות נייס

תחום שירות הלקוחות בענן (CCaaS) נחשב לאחד האפיקים המבטיחים ביותר לצמיחה מואצת ולהשבחת ערך, במיוחד לאור השפעת הטכנולוגיות החדשניות של בינה מלאכותית מחוללת (Generative AI) ואוטומציה על מגוון המוצרים בתחום. חברות בענף יכולות למנף טכנולוגיות אלו במהירות ולהגדיל הכנסות.

פייב 9 קיימה לאחרונה שיחת ועידה באווירה אופטימית, המתכתבת עם התחזיות החיוביות לגבי עתיד הענף. על אף שהחברה לא העלתה את תחזיותיה לשנה כולה, התוצאות המרשימות ברבעון הראשון מרמזות על מגמה חיובית מתמשכת. עם זאת, האטה מסוימת בשוק האמריקאי בהשוואה לשנה שעברה מנעה מהחברה להעלות תחזיות שנתיות בשלב זה, ומדגישה אתגרים פוטנציאלים, למרות הכיוון הברור לצמיחה.

מנכ"ל החברה פירט שלושה מנועי צמיחה עיקריים לתקופה הקרובה:

1. מעבר מואץ של מרכזי שירות לקוחות לענן, עם שיעורי חדירה נמוכים של 25%-30% בלבד כיום, המותירים פוטנציאל צמיחה משמעותי לשנים רבות.

2. מיקוד ארגוני גובר בשיפור חוויית הלקוח, תוך שימוש במוצרי החברה ליצירת חוויה ייחודית המניבה תוצאות עסקיות משופרות.

3. בינה מלאכותית מחוללת (Generative AI) כמחוללת מהפכה בשירות הלקוח, עם יכולת לחבר בין צרכי לקוחות לתשתיות ארגוניות ולפתח מודלים מותאמים אישית. Generative AI Studio של החברה נחשב לפריצת דרך בתחום.

מגמות אלו צפויות להאיץ במחצית השנייה של השנה, ומומלץ למשקיעים לשקול הגדלת חשיפה לחברות מובילות בתחום שירות הלקוחות בענן.

אנו מאוד אופטימיים השנה לגבי תחום ה CCaaS ומאמינים שתהיה לדוח מעלה והאופטימיות השפעה גם על הדוחות של נייס בעוד שבועיים

נמתין לראות

***המידע המצוין לעיל הינה בגדר של ייעוץ בכלי תקשורת כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ"ה – 1995. לפיכך מידע זה אינו מהווה בשום צורה שהיא תחליף לייעוץ השקעות אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם כך שהמידע אינו מתייחס בין היתר לפרמטרים של לקוחות מסוימים. על כן, מומלץ להתייעץ עם יועץ השקעות אישי לפי קבלת החלטות השקע כלשהן. לא תתקיים שום אינטראקציה בקשר עם המידע לעיל בין עורכי המידע ו/או הנהלת התוכנית ללקוחות התוכנית, לרבות בדרך של שאלות ותשובות. הנהלת התוכנית לא מבצעת בהכרח בדיקות אמינות לכל המידע המפורט לעיל אך היא מניחה שהוא אמין ומקצועי. בכל אופן, הנהלת התוכנית לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לכל נזק ו/או הפסד לתלמיד כלשהו של התוכנית ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מהסתמכות על המידע לעיל, ככל ייגרם. אין בשימוש במידע זה ערובה להשגת תשואה חיובית כלשהי ו/או לכך שלא ייגרמו הפסדים למסתמכים עליו. המידע אינו מתיימר להכיל את כל המידע הנדרש לתלמידים לצורך קבלת החלטות השקעה כלשהן.