fbpx

עדכון שבועי 9.6.24

בוקר טוב,
כמה הודעות לפתיחת השבוע:

  1. מי שלא ראה את ההקלטה, הודעתי כי בימים הקרובים כולכם תקבלו יוזר וסיסמה לאזור אישי באתר בו ניתן יהיה לראות את התיק באופן קבוע ואת כל הסקירות בעמוד ייעודי לכך. הקבוצה תשאר לצורך הודעות וסקירות מאקרו.
  2. שמחה אדירה מחילוץ 4 החטופים אתמול הציפה את המדינה באושר וסביר שיתגלגל היום ומחר לשוק בעליות, בדחיפת העובדה ששלישי רביעי הם חגים. לא להסתנוור יותר מדי כי ההשפעה היא טווח קצר ואילו מול לבנון לא נראה שיש הסכם שנתפר. כן סביר שהמכה המורלית תדחוף להפסקת אש אבל לא הייתי ממתין לזה. אני מאמיןשלבנון זה משהו שיסתיים במלחמה והסיבה היחידה שזה לא התדרדר לשם היא כי המדינה פתוחה באיו"ש ועזה.
  3. צריך כבר לשים לב לסייקל מניות השבבים ולשמור על חשיפה זהירה. לפני שנתיים וחצי עוד היו מדברים על מחסור בשבבים האנלוגים רק כדי שחודש אחרי יגלו שכבר יש עודפי מלאי וריסקו את הסקטור ב 50%.
    אני לא אומר שזה מה שיהיה, רק שאנחנו בסייקל עולה עוד מעט שנתיים שמגיע משבבי ה H100 של אנבידיה שהיו חסרים ויש לפקוח עין על הנושא, כי אף אחד לא מודיע עם פעמון כשיש עודפי מלאי. פשוט לשמורעל חשיפות זהירות למניות וכמו שאני תמיד מחזיק בדיעה של לא יותר מ 5% לנייר בתיק

שיהיה שבוע מעולה, עם עוד הרבה בשורות טובות וחג שמח